Gräsänka & Kalas

Jag och Arvid lyckades somna på soffan 18.30 ?! Och jag somna nog först ;P
Kl 20 slog jag upp mina ögon och blev lite smått irriterad på mig själv.
Så vi får se när jag somnar ikväll.


Annars så blir jag och Arvid ensamma ett par dar. Peter ska umgås med sin andra familj, flugspöna =D Han sticker upp till Sundsvall och fiskar Tors- Sön. Och jag och Arvid ska Mamma & son mys heeela helgen. Fast på lördagkväll får Arvid spendera lite tid med Mormor sin för då är det minsann ESC final och det får inte missas. Hoppas bara att Saade får vara med. Mina ljuvliga tjejer kommer ut för att spendera kvällen med mig och det blir lite mat och en massa onyttigheter som ska svälla i magen =D

I morgon fyller min närmaste vän hela 25 år. Det är Therese som fyller halvvägs till 50. Det ska självklart firas en sväng i morgon em, men den riktiga galejen blir den 4/6.
Och vilken present hon ska få, oj oj =D

Snart dags att titta på avsnitt 21 av OTH!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0