Vällingförbud & Helgen

Har nu hunnit kollat på Cars en gång och ätit frukost.
Arvid vaknade 5 i morse men jag vägrade kliva upp då utan vi låg och drog oss till kl 6.30
Jag var på riktigt dålkigt humör när han vaknade vid 5, ikväll blir det inge välling för Arvid, och absolut inte inatt, och han säger att han går med på det.
Vi ska ta och "slänga" flaskorna och vällingen tillsammans sen.
För jag tror att han vaknar till och tror att han måste ha välling för att somna ungefär.
Hur som så ska jag försöka få bort det iaf.

Så får vi ta tag i nappen senare.

Annars så har vi lämnat in bilen på lagning.
Så nu tar jag mig ingenstans för Peter jobbar 12-18 idag och 12-timmars både lör & sön.
Men idag kommer Peter´s Mamma ut och hälsar på en sväng på fm.
Och efter lunch pallar vi oss över till grannarna.

I morgon blir det kanske en träff med Carolin & Thelma, om dom har lust att komma ut.

Och på söndag är det SM final som gäller. Therese, Fia och Junia kommer ut och tittar på den med oss och så tyckte jag Therese sa att hon skulle slänga ihop en SAIK-tårta..mums!

Kommentarer
Postat av: Therese

Håller alla tummar och tår att det går bra med vällingen! Stå på er bara! Visa vilka det är som bestämmer :P



Roger och Devin kommer att komma till Sandviken på söndag och tittar på bandyn med oss, så fikat blir hos oss istället om det går bra :)

Puss

2011-03-18 @ 12:33:52
URL: http://th


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0