Valbotripp.

I morse fick jag sovmorgon, tack min fina för det! Vid 10 tiden fick jag studsa upp och gjorde mig och Arvid i ordning så for vi in till Sandviken och mötte upp Peter som åkt in tidigare för ett möte. Vi lunchade hos Peter´s Mamma och sen styrde jag och Arvid kosan mot Stadium.

Det inhandlades ett par gummistövlar, en Fleecetröja och en cykelhjläm åt Arvid.
Tack Madde för hjälpen.

Vi fortsatte mot Owe´s där jag sprang på min Mamma, av henne fick jag med mig en superfin "hyllstege" Tack så mycket för den! Arvid fick också 2 leksaker.
Själv inhandla jag två krukor.
Vi avslutade shoppingrundan med ett besök på H&M där vi köpte present åt Pappan i huset som fyller år nästa vecka.

Nu sitter vi i soffan och tittar på Cars och leker med bilar, Arvid kör offroad på bla mitt hvud, armar och ben.

Dags för lite mat snart.


Bjuder på bilder på dagens shopping lite senare.

Kommentarer
Postat av: Grannen :)

Det var så lite så tjejen!! :) bara roligt att få hjälpa till. Och roligt att träffa er! Måste styra upp något med alla mammor och barn snart igen tycker jag! Ha det så bra. Kram madde

2011-03-17 @ 22:16:23
Postat av: Madde

Haha... Såg efter jag hade skrivit att jag hade signerat med grannen... :) måste ha varit kvar sen jag kommenterade på Sofie Perssons blogg. Madde skulle det ju stå! :) kram

2011-03-17 @ 22:21:15
Postat av: Fia

Hehe =)

Ja men det måste vi absolut göra. Nu var det allt för länge sedan igen =)

Kram kram

2011-03-17 @ 23:44:34
URL: http://fiaf86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0