Peter 26 År.

Ja idag så fyller min käre sambo år. Han fick ett paket av mig och Arvid i morse när jag kom hem.  Men han har inte provat dom än så vi får väl se om han kan ha dom. Det fick bli medium för dom såg så stor ut men Peter har ju aparmar så det kan bli för kort =) Han får prova när han kommer hem, för tillfället är han och hämtar hem våran ena bil som varit på lagning.


Jag har nu nyss duschat och slängt ihop världens fulaste tårta.
Snart dags att få igång gangstern som för övrigt är SÅ HIMLA DUKTIG.
Nu har han sovit 3 HELA nätter i rad. Det har aldrig hänt förut.
Varför tog jag inte bort vällingen tidigare?




Denna skjorta fick Peter.
Skulle vilja att han använde ett par sngga chinos till men han vägrar, så jag får jobba på det ;)


Också denna farfarströja.

Båda från H&M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0