Nytt kök

Ja Arvid har fått ett kök, eller han fick det redan i julklapp men vi tänkte att vi väntar med det tills hans rum är klart. Och med våran takt blir det ju adlrig klart så jag tog fram det igår och så skruva jag och Peter ihop det igår kväll.
Och Arvid verkar gilla det, han vispar, kokar ägg, steker fisk, värmer i micron osv =) Just nu frågade jag han vad han laga, "Godis", " i ugnen godis" =)


Och så var ju Arvids Farmor här igår, och hon hade med sig en tågbana. Så nu har han 2, den här var lite mindre och bättre tycker jag.

Så nu lagas det mat och leks med tågbana varvat med Cars och Emil tittande.


Snart kommer Carolin & Thelma på besök!


  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0