Mammas duktiga kille

Igår vid 18 tiden tog Arvid och kasta sina nappflaskor och vällingen i en påse som vi knöt ihop och kasta ut på altanen (så länge) som han sa "Heeejååå nänning" till.......Och där ligger den kvar än.

Vid 19.30 när det var dags att lägga en trött kille sa han inte ett ljud om vällingen, iofs åt vi väldigt sent i går men det brukar inte spela någon roll. Han vaknade till en gång inatt "nänning" ropade han, och jag sa att det finns ju ingen välling, Arvid har ju slutat med välling, ta nappen och kurisarna och försöka somna om och så stoppade jag om honom. Och han var nöjd med det och somna.

Därimot vakna han vid 5 tiden igen, inte ljud om vällingen men han vela då gå upp. Jag försökte få honom och somna om men det var i samma vända som Peter skulle upp och då kom han inte riktigt till ro. Så vid 5.30 steg vi upp.

Men jag är såååååå stolt över mitt hjärta. Han var jätteduktig. Nu håller vi tummar och tår att han fortsätter så här.
Och hoppas att han struntar i att vakna till en gång under natten och att han sover längre på morgonen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0