Ett ryck

Ja igår fick Peter ett ryck och satt upp taklisterna i Arvids rum, så nu är det "bara" dörrfoder, latexfogning, bättringsmålning, sätta ditt elementskydd och målning på murstocken kvar, sen så är det klart.

Vi ska försöka få ihop Arvid´s nys säng också. Men innan alla grejer kommer på plats i hans rum så kommer vi flytta in våra madrasser och "bo" med Arvid där inne. För vi ska göra om lite grejer och måla en hel del i vårat sovrum så det är lika bra att passa på på en gång då innan alla leksaker och grejer är på plats.


Jag håller på filurar på vad jag ska ha för gardin där inne.
g Enklast blir det ju med hissgardin så slipper dom vara iväg för Arvid när han leker där uppe. Men jag lär ha en rullgardin också, så jag lär nog klura på det där ett tag.

Åhh jag hoppas verkligen att vi gör det sista klart nu snart så det blir någon ordning i detta kaotiska hus.


För övrigt idag har jag rensat och slängt en massa kläder, rivit ur sängen och dammat av. Peter håller på dammsugar där för tillfället. Tvättmaskien går för mulla muggar också. Sen skulle jag behöva ta tag i en massa annat också men jag får snart besök utav Sandra och efter det är nog lusten och orken som bortblåst ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0