Bränt skiva.

Har nu bränt skivan till Pappas begravning.

Första låten blir Boyzone - No matter what
Den älskade både Pappa och Mamma har alltid sagt att den vill hon på sin begravning och tyckte att Pappa skulle få den också.

Den andra låten blir Carola - Blott en dag, en fin fin psalm egentligen och Carola gör den så bra.

Och sista låten är bara Pappa
BlackJack - Sista Dansen
BlackJack spelade och sjöng alltid jag och Pappa när jag övningskörde när jag var 16, han älskar dansband, den är fin, och Pappa ÄLSKADE att dansa, och filmen Black Jack som jag älskar visades på tv samma kväll som Pappa gick bort, så jag tror han blir jätteglad där uppe i himmlen när vi spelar dom här låtarna.



Hoppas du kommer vara med oss på fredag Pappa så vi kan klara av att ta ett sista farväl av dig.
Jag saknar dig så det gör ont.
Jag vill bara att du ska komma tillbaka.
Arvid säger att du sover i himlen och pekar uppåt. Jag vet att du vakar över honom och ser ner på alla framsteg han gör varje dag. Jag önskar att han kunde få krama om dig igen, du var ju hans bästa Moffa.

Jag älskar dig så min fina ängel.



Arvid provar Moffas skor <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, älskade vän vilka fina låtar ni valt! Jag rös över hela kroppen när jag såg att ni valt "sista dansen". Det är ju så himla mycket Kjell över den låten... Puss

2011-03-02 @ 22:52:10
Postat av: Sara

vi flyttar 800 m till barrsätra ;D

2011-03-03 @ 16:44:49
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0