Blommor

Jag tog hem några blommor på kvällen från Pappas begravning.
Det var så otrooooooligt fina blommor och det känns så hemskt att dom ska kastas när dom fortfarande är fina.
Så jag har knäppt en massa fina kort på dom.

Men nu idag när jag kom hem från jobbet blev jag pysslig av mig och började rensa bort en massa fula blommor från olika buketter/arrangemang och satte ihop några som är relativt fina.
Men det är inga superfina blommor men det är kul att trixa med dom.
Det är lätt ett jobb jag kan tänka mig.
Meeen det krävs många gånger innan man får dom så fina som proffsen.
 + att det blir bra mkt finare med nya fräscha blommor =)












Kommentarer
Postat av: Annso

Vad du är duktig på allt sånt där fint=)

Kram på dej

2011-03-09 @ 15:24:53
Postat av: Fia

Tack, vad gullig du är Annso =) Kram påre!

2011-03-09 @ 20:50:35
URL: http://fiaf86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0