Allt upp och ner....

Ja igår ringde dom från dagis och sa att Arvid vaknat efter 20min och bara grina, och höll sig för öra så dom misstänkte öroninflamtion igen. Så Peter hämta upp en tok ledsen Arvid som jag hann kramas med innan jag åkte till jobbet. Han lyckades iaf somna i famn, så fick dom en tid på HC kl 16 och visst var det öroninflamtion. Så nu fick vi en annan pencilin som han bara ska ta 2 ml, men 3 ggr om dagen så det blev inge dagis på 10 dagar.


Och på fredagen skulle Arvid vart på dagis när vi har begravningen men nu går inte det så jag kände att jag fick lite smått panik då jag inte hade någon som kunna haft Arvid. Meeen våra absolut bästa grannar ställer upp. Så Arvid får vara där nån timme om han är relativt pigg, annars får nog Peter´s Mamma strunta i begravningen.
Men förhoppningsvis är han lite piggare på Fredag så han kan gå dit och leka med tjejerna och Elias.


Idag är jag hemma från jobbet så det blir mys i soffan hela dan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0