Varmt!

Jag vet, man ska inte klaga men jag gör det ändå, det är på tok för varmt =) Eller egetnligen inte, men för att man måste jobba och inte kunna ligga på stranden ( läs i vassen) så är det på tok för varmt. Denna värme får gärna komma i slutet av v 29 istället när jag går på semester.


Arvid var inte på sitt bästa humör så fort vi kom från dagis, inget som dög åt herrn. Efter att ha fått honom relativt lugn i soffan pallrar jag mig ut i köket för att börja med lite mat, jo men visst. Efter cirkus  2 min titta jag in vardagsrummet och där ligger Arvid och sover och vägrar att vakna...kl är då 17.30?!...

Försökte väcka honom för ett tag sedan men näedu, det blidde inget med det. Så han vaknar väl lagomt till en annan ska lägga sig för då är han väl hungrig. =)
Aja, värmen tar väl hårt på dom små också.
Dom hade varit ute hela dan på dagis och lekt med en massa vatten som dom fick hämta själv ur en stor tunna med kran och så fick dom springa i vattenspridare, men Arvid var lite feg som vanligt för vattnet, det kan ju komma på huvudet =D


Skulle tusan behöva en till AC, eller varför inte flera i hela huset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0