Slappar lördag

Vi hade en kanontrevlig kväll hos grannarna igår med andra grannar och en massa ungar.
Vi grila och solen lös på oss när vi skulle äta =D

Idag är jag alldeles själv hemma. Peter & Arvid har åkt till Älvkarleby till Lena & Örjans husvagn. Dom kommer inte hem förns i morgon så jag passar på att baara vara och inte göra nå vettigt alls.

Jag ska dock ut och jobba inatt, vilket känns mindre roligt men bara man kommer dit så rullar timmarna på och man får gå hem.

Har kollat på Svinalängorna nyss och den var riktigt bra, det är hjärtskärande och veta att allt för många barn far så illa.


Jag vill också gratta Niclas och Linda som fick en liten son igår på Midsommarafton.
Grattis till eran lilla Isak!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0