Semesterplaner.

Idag har jag absolut inte gjort nånting mer än att försökt underhålla Arvid. Han har inte varit på sitt bästa humör och det är ju helt förstående. Men rätt gosig och mysig mellan varven ;P

Nu försöker Peter natta honom men han har blivit rätt pigg sen han fick alvedon i 16 tiden, han åt till och med en tallrik med pasta med ost & skinksås.

Annars har jag också försökt kolla runt vad vi ska göra på semestern, och jag är bra sugen på en Turkiet resa i Augusti. Och så vill jag åka runt lite i Sverige också, men man är ju inte gjord av pengar tyvär =D
Vi får väl se vad som händer, men det lär planeras snart.

Kommentarer
Postat av: Therese

Funderar ni på att åka till Ölüdinez? Tänkte på bilden som är därifrån :) Jag, mamma och Devin var ju där för något år sedan och det är faktiskt fint där :)



Kram

2011-06-20 @ 12:39:59
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0