Mullersöndag

Det mullar ute och solen skiner inte som den har gjort.

Jag skulle behöva till Valbo en vända.
Jag behöver skor och kläder tycker jag. Vi får se om jag får med mig Mamma också.

kl 14 ska vi infinna oss i Säljan för fika hos Cicki.
Och 18.30 ska vi vara på Malasyian för att mumsa mat med Peter´s familj. Trevligt!


Grattis till finaste Angelica som fyller 26 år idag också.

Nu kom regenet också, skönt kan jag tycka.
Tycker att det fina vädret kan hålla på sig tills min semester börjar ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hos en tjej i valbo, hon håller på åh utbildar sig så fick bara betala 350 kr, gaaalet !! :D Hon var suuperduktig :D

2011-06-12 @ 20:27:09
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0