Febrig kille

Arvid har åkt på feber. ´
i skulle till och klä oss för att åka till Ockelbo.
Men jag tycker jag känner att Arvid är bra varm i pannan och känner även att det kokar om ryggen hans, så jag tar en temp och mycket riktigt.
39,1 stannar tempen på och Arvid och Peter fick stanna hemma från kalasandet.

Men jag och Mamma åkte iväg och vi blev bjudna på supergod smörgåstårta och jordgubbstårta.

Arvid sover sen en stund tillbaka, det tog en stund innan han kom till ro.
Han låg och grimasera (stavas det så? =P) och han låg och röck och verkarde ha ont stackarn, jag frågade honom om han hade ont flera gånger och då sa han bara att han hade "fäberj" =)
Gofisen min, hoppas alvedonen får honom att sova skönt iaf.

Jag och karln min ligger i varsin del av soffan och slöar, det blir nog att titta på en film.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0