Rundtur

Har varit till Owes, Ikea och Media Markt med Mamma. Hittade en massa fint men lär ha gubben och släpvagn med mig för att få hem grejerna och han jobbar ju em denna vecka så förnyelserna får vänta lite.

Skulle ha nya krukor på Owes också men dom jag hade tänkt mig var slut men dom skulle få hem flera så jag får hålla mig ett tag till.



På vägen hem så förvånade Avrivd mig när han sa att han var kissnödig fast han hade blöja så vi stannade till så han fick kissa i skogen vilket han tyckte var superkul. Efter vi åkt 2 meter påstod han att han var kissnödig igen och vela kissa i skogen ;) Så det är bra att han tycker det är roligt. För han säger det mer och mer hemma också  vilket är så skönt för ett tag här har han ratat både pottan och toan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0