Tråkiga inlägg

Vilka tråkiga inlägg jag skriver men det händer inte allt för mycket mer än det vardagliga.
Men jag tvingar ingen och läsa heller ;)

Har iaf städat och det luktar nu rent och fräscht här hemma.

Annars så längtar jag ihjäl mig efter semester, jag har 11 skift kvar och dom hoppas jag går fort och smärtfritt.

Är iaf ledig fredag,lördag,söndag. Men Peter jobbar em & 12 timmars och det är ju mindre roligt.
Men jag Arvid reder nog oss själva vi.
Jag håller tummarna för fin fint väder!


Nu är golven torra och duschen väntar innan sängen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi kan väl åka till Storvik och bada i helgen isf? :)

2011-07-06 @ 11:35:38
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0