Härliga dagar.

Igår mot kvällen tog vi och cyklade till skolan och dagis för att leka i lekprken. För i lekparken vi har i området bredvid oss är inge bra och nu sist Peter och Arvid var dit var det en massa glassplitter där =/ Så vi tog dagis istället =D


Idag tog vi med oss grannarna till Oppsjön för det var ju fint väder när vi vakna i morse, för bad och lek och korvgrillning. Barnen badade trots att solen inte var framme. Och skönt och härligt att komma iväg är det ju alltid.

Nu har vi nyss haft Mamma min på besök, Tacogratäng blev kvällens middag.
I morgon blir det till att fixa det sista inför resan. På lördag morgon åker vi ner till Skövde & Skara.




Jag ska ta och lägga mig i sängen för att kolla på film så fort jag fått gangstern och somna. Kim är här och ska planera en fiskeresa med Peter så både datorn och vardagsrummet blir upptaget.
Så det blir jag, Maria Wern och en skål med glass.



Våra tankar finns hos Maja & Peter.
Det är ofattbart.
Massor av styrkekramar.
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0