Älskade Pappa 60 År!

Det blir lite dåligt med inlägg men det är sommar och semester så dagarna rullar på ändå =)


Igår skulle min Älskade Pappa ha fyllt 60 år.
Soooooom jag saknar honom, det är fortfarande helt ofattbart att jag inte kommer få träffa honom igen. Jag och Micke hade planerat en överraskningfest vi skulle ha för honom här hemma med släkt och vänner, den skulle ha varit nu i i helgen som kommer. Mamma och Pappa skulle egentligen ha varit utomlands nu. Det är så mycket som skulle varit annorlunda, men den där dagen 31/1 när jag står på Bilmetro alldels ensam och pratar i telefon med Peter som jag tvingar ur och berätta vad som är fel kommer att vara den värsta dagen i mitt liv........

Mamma bjöd ut oss på Napoleon igår eftermiddag iaf, Tack fina du för det! Och så var vi förbi min Farmor och hälsa på en vända innan vi åkte ner med två fina blommbuketter till lunden, till Pappa.
<3<3<3



Grattis Älskade Pappa.


Kvällen avslutades med Bilbingo med Fia & Sandra i Forsbacka, men tyvärr fick vi inte tuta nånting.

Nu ska vi svira om och bege oss till Lassas. Peter´s bror Fredrik fyller 24 år så det vankas grillat där, och det gillar vi ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0