Trevlig kväll!

Jag vill bara tacka mina goa vänner för en grymt rolig kväll igår.
Bowlingen gick väl rätt skapligt, man fick väl ett par strikar iaf. Och sista omgången vann jag över Cicki, Mika och Henrik iaf =)
Sen tog vi oss till Mulligans där jag tröck i mig Pubbens heta Fräsare, riktigt god och stark. Fick även i mig 2 cider och en hallonshots som min käre bror bjöd laget på inna jag och min nyktra sambo åkte hem.


Idag sov jag till kl 12?!!?! '
Hur skönt som hellst. Sen tog jag och strula med internet som har varit grymt segt och så fixade jag till så vi inte hade nå internet alls så Peter fick krångla till det när han kom hem.
Var in vid 14 tiden och hämta Arvid och så var vi till ÖoB en sväng.

Annars har eftermiddagen bestått av lek, Emil & Pippi tittande, matlagning, tvättning osv.
Det gamla vanliga alltså =)

Nu soffäng för mig själv då Arvid sover och Peter åkt till jobbet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0