Tankar & Ideér

Jag har grymt mycket ideér över vårat sovrum som jag vill greja och dona om nu, hellst igår =)

Men det som drar mig att börja är att jag måste måla sängen. Jag vill också ha en ny säng men ändå inte, jag hittar inte direkt någon jag fastnar för och sen är våran i en mysig modell, men i absolut fel färg och den är bra dryg och bädda för att man måste pula in överkastet överallt.
Men när vi flytta sist så tog sängen lite stryk så Peter har förstärkt den med flera skruvar så jag kan inte ta ner den i flera delar och måla utan jag måste måla den på plats. Och vart ska vi då sova?! Det är där det blir tungt och börja =) Och så måste jag måtta och dona lite så jag får plats med det jag tänkt =)

Så vi får se om det blir klart till nästa jul ;)


Sen så vill jag ha lite nytt till vardagsrummet också när soffan kommer och vi har ett nytt bord. En matta, nya gardiner, krukor & blommor och lampor. Men med 3 fönster så drar det iväg och när man har en karl som är noll intresserad och inte vill lägga en krona på sånt "tjaffs" som han säger så tar det ett tag och övertala honom ;) Om jag nån gång lyckas!

Kommentarer
Postat av: Therese

När får Devin komma och leka i Arvids rum då? :)

2011-01-05 @ 17:40:50
Postat av: Fia

Haha ja du =) Till Jul säger Peppe ;) Näe det lär väl bli nån ordning där å nån gång =)

2011-01-05 @ 22:10:58
URL: http://fiaf86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0