Söndagkväll

Nu har jag gjort mina 2 nätter för denna gång.
Ikväll blire det bara soffhäng.
Tror det blir Tacos till middag och så blir det att kolla Änglagård 1 och kanske 2 så vi har fräschat till minnet så vi kan gå och se 3:an.
Sen så vill jag se Svinalängorna också.


Till veckan jag jobbar jag Mån-Fre men sen nästa helg är jag ledig och då tyckte jag att jag och mina vänner skulle ta och hitta på något och då fick det bli Bowling och en bit mat på Mulligans. Så vi blir 12 st, både tjejer och karlar. Det ska bli trevligt.

Nu upp på Ica en vända.

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha, precis så blir jag också, blir så himla avundsjuk!! Men samtidigt så blir jag så arg och då hjälper de en att ev sätta igång med någon projekt så de är ju positivt iaf :P haha.



Lovar att visa före och efterbilder :D

Tack desamma!! :D

2011-01-03 @ 09:38:24
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: sofie

De blev en mörkgrå divansoffa :P En sån som jag inte vela ha men de blev rätt bra ändå, den är iaf toooookskön! :P

2011-01-03 @ 20:50:29
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0