Soffan har kommit!

Äntligen så har soffan kommit. Dock är det kaos i hemmet då Ektorpsoffan fortfarande också står kvar i vardagsrummet. Min Moster ska ha den men jag jobbar natt och sover hela dar så det får bli till veckan som vi leverar den. Och vi har inte satt ihop vårat nya bord än heller.

Sen så igår ringde Peter´s Mamma och sa att hon skulle betala nya gardiner till vardagsrummet. Överlycklig blev jag och åkte genast till Trivsamt. Det fick bli ett par knytbandsgardiner som är samma sort som hissgardinerna i köket. Men det fanns bara 2 förp kvar så jag lär beställa 1 förp på nätet.

Jag bjuder på bild sen när jag fått någon ordning på detta vardagsrum. Helst vill jag ha nya tapeter, krukor & blommor, lampor och en matta innan men det kommer väl dröja många år....=)

Nu kasslergratäng!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0