Öroninflamation

Ja det var så klart öroninflamation Arvid åkt på.
En rejäl sådan också, han kude inte en titta på trummhinnan för det bara rann där inne. Men det var bara på ett öra iaf.
Men jag tycker sååååå synd om honom.
Här han har sagt flera gånger inatt att han vill ha en annan kudde, han trodde ju att det var nå tokigt med den. Och jag och Peter fattar ingeting.
Men nu har han fått penicilin som han ska ta 2 ggr om dagen i en vecka + alvedon och nässpray. Så vi hoppas att han piggnar på sig snabbt och att febern går ned lite iaf. Jag tror lätt jag hade kunnat stekt ett ägg på honom tidigare.


Nu håller Peter på nattar Arvid och hoppas att han somnar och får sova så mycket som möjligt. Inge mat har vi fått i han idag men nån tugga smörgås här och där, russin, pyttelite glass och russin har gått i. Och så dricker han jättebra för att vara sjuk.

Nu blir det Sandras Fajitalassange.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0