One Tree Hill

Måste få skryta lit över min kära son.
Idag när Arvid satt i badet ( läs badbalja =/) så klev han plötsligt ur efter en så där en kvart och satte sig på pottan, kissade och sa färdig och hoppade sedan ner i baljan igen.
Jag blev grymt förvånad, men sååå stolt. =)


Jag är så seg om em/kvällarna efter jag lagt Arvid att jag inte gör många knop om kvällarna.
Skulle ju ha behövt bytt gardiner i vardagsrummet men...det skjuter jag på tills en annan dag ;)
Jag spar även lite ork till helgen då vi ska häljpa Mamma & Pappa att flytta.

I morgon är det löning och även en fin sådan denna gång, jag tackar och bockar mig själv som har sliti för den ;) Så nu vill jag shoppa en massa men det är tur att man jobbar och har helgen uppbokad så kanske man håller i pengarna ett par dagar till, Klippa kortet skulle kanske vara bra i mellanåt.
;P



Åhhh dom är så snygga allihopa!
Och vilka kläder och Quinn-lockarna skulle man ju kunna döda för...eller hur Gruvman? ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Meen åååh jaaa så fina lockar :) Och Quinn´s överläpp vill jag ha i födelsedagspresent ;)

2011-01-26 @ 21:47:27
Postat av: Fia

Hahah, ja då vet vi vart vi ska köpa ditt presentkort nånstans då ;P

2011-01-26 @ 22:26:03
URL: http://fiaf86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0