Hemma med Arvid

Ja Arvid är sjuk, tror vi. Vi vet inte riktigt men natten har varit allt annat än sig lik.

Kl 2 inatt vaknade han först och sa att han vel ha Välling.
Sen vid halv 4 vaknade han och var så ledsen, och grät och grät och vela ha en annan kudde sa han. Provade med olika kuddar men ingen dög. Han vägra sova och vi gick ner till soffan men det var inge bättre där. Jag frågade om han hade ont, men fick inget riktigt svar av honom. Han vela inte ha något att dricka eller äta. Klämde och kände på magen och öronen och tänkte om det var nått av det men tyckte han grät lika som hela tiden. Till slut vid 5.45 när jag ringt och sagt att jag blir hemma från jobbet somnar han, men halv 7 vaknar han igen och gråter och vill ha en annan kudde.
Vi gick ner till soffan igen och han har varit rätt nöjd men vill fortfarande inte ha något.  Har nyss prata med dagis och frågat om han skött magen men ingen av dom fröknarna som var där nu hade inte bytt någon bajsblöja, lär höra med sista fröken senare när hon börjar. Men dom sa att det gick öroninflamation och jag tänker på att det är nog det eftersom han inte vill ligga på någon kudde. Ska trycka lite igen på öronen när han vaknar för nu har han lyckats somna på soffan, fast han gynr och rycker till så han är nog lite orolig.

Hoppas vi kommer fram till vad det är, man känner ju sig så hjälplös när ahn inte riktigt kan få fram vad det är för fel.

Och Peter har ju också varit vaken mes oss inatt och han har em men börjar 11 på fredgar så jag kände att jag vela vara hemma. Har ju inte sovit så mycket heller.
Ska nog ta och vila en stund på soffan tills hjärtat vaknar igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0