Flängt

Idag har jag och Arvid flängt runt igen. Det blev en vända till Loppisen och Erikshjälpen. Fynda ett par grejor.
Fick med mig lamskärmsstommar men dom blir för små.
Så jag vet inte hur jag ska göra. Hittar inga nånstans, bara på nätet för 120kr och det tycker jag är bra dyrt. Så jag funderar på om det får bli vanliga vita billga skärmar och så drar jag på lampkjolen ovan. Jag lär försöka ta tag i allt men nu orkar jag inte flänga runt nå mer.
I morgon blir det en hemmadag.


Har annars varit på kalas idag, Cicki fyller 25. Grattis till dig.

Här hemma har Arvid varit allmänt tjurig så det blev mat och sängen för honom när Peter kom hem.
Nu sitter jag och gubben i soffan och kollar på Fångarna på fortet i brist på annat.





Cicki!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0