Cicki & Tove

Ja idag har jag och Arvid haft en mysig dag med Cicki & Tove.
Vi hämtade upp dom vid 11 tiden för att åka till Ikea.´
Men vi började med Owes, dom höll på greja och dona och jag hoppas det kommer in en massa fina varor för nu vare mest gammalt som funnits länge. Men jag fick iaf med mig en liten bricka, en mjölkkanna och en sil.
Och så en traktor till Arvid såklart.

Vi begav oss sen till Ikea där vi började med en lunch. Inte en grej jag köpte där faktist, men det finns sååå mkt jag vill ha. Vi avslutade med en vända in på Köpis där vi tog oss en fika på Waynes också.

Nu har vi nyss kommit hem och Peter och Arvid leker för fullt.
Och jag försöker klura ut vad som ska stoppas i magen till middag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0