Äntligen Fredag

Det gick rätt bra igår hos Mamma med prästen. Tårarna kommer ju självklart och man blir så glad när man kommer och tänka på hur Pappa var och allt han gjorde osv. Det fanns inget ont i denna människa. Han ställde alltid upp på alla, och allra helst mig och Micke. Var klockan 3 på natten och man är flera mil hemmifrån så kom han och hämta en om man vela hem. Han fixade och donade i den mån han kunde efter hans stroke -03. Men innan dess lagade han bilar åt folk hit och dit, han renoverade huset. Han ÄLSKADE att dansa och lyssna på musik. Dansband var ju självklart favoriten. Osv osv jag kan hålla på hur länge som hellst. Och jag blir arg när jag vet att jag inte kommer få uppleva allt det här med Pappa igen......


Efter allt det så åkte jag och Mamma och hämta ut paketet från Ellos. 4 plagg blir det retur på, Bikinibh var för stor och ett par byxor för stora, en kjol för liten och en klänning inte som jag tänkt. Men annars har jag en del nya basplagg så man slipper gå i gamla trasor hela tiden. Vi var även över till grannara på kalas också.

Idag så har jag klivit upp med gangstern, 5.45...har haft soffhäng med Rorri & Lotta på Bråkmakargatan.
Idag vid 14 tiden tänkt vi åka till Leklandet med grannarna. Så Arvid får busa och leka av sig riktigt rejält.

I morgon är jag som sagt karl och barnlfri så det blir en vända med Mamma till Gävle.
Och på kvällen blir det kanske något uppstyrtbart hos Erica?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0