Tvätt & smörgåsar

Har nyss kollat på senaste OTH avsnittet och det är såååå bra. Det händer dock inte så mycket men dom är så kära allihopa så man blir så glad när man tittar på det =)

Jag ska nu bre några smörgåsar, Lundgrens Tekakor med leverpastej och smörgåsgurka ;P
 och hänga tvätten innan jag måste pallra mig iväg till jobbet.

I morgon sover jag inte så länge och kl 15 kommer prästen hem till Mamma så jag ska åka dit till dess. Lär även inhandla presnter åt Elsa som fyllt 6 och Elina som fyller 9 på fredag. Så då blir det kalas mot kvällen. Vi hade även tänkt besöka leklandet på fredag.

Sen i helgen jobbar Peter 12-timmars och Lena vela att Arvid skulle sova där lör-sön. Så på Lördagen blir det egen tid i någon form =)

Kommentarer
Postat av: Erica

Tänkte där på lördan ....om du har lust, tid o ork så får du mer än gärna komma hem hit! Skulle kanske hört med dom andra brudarna så skulle vi kunna mysa i soffan med godisskål till melodifestivalen. Vi kan väl höras =) Kramen!

2011-02-16 @ 21:16:52
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0