Tisdag och -21

Har blivit dålig update när jag jobbat natt.
Har inte gjort så mkt mer än att jobba och sova heller så =)

I går var iaf Therese & Devin ut och lekte och fika. Jag fick superfina vita tulpaner och en chokladkaka av dom, tack så mkt =) Jag fick även 5 röda stora rosor av mina karlslok. Och så fick han ångest för att han fick en klocka av mig. Fast det var inte en alla hjärtansdagpresent utan för att han är den han är.
Älskar dig!

Vi hann även med en snabbvända till Ikea för att köpa fotoramar för förstoringarna på Pappa hade kommit.
Och så passa vi på att hämta ut en ny lucka till diskamskinen som vi skulle gjort för vääääldigt länge sen, men bättre sent än aldrig ;)
Så vi stannade förbi hos Mamma på vägen hem och gav henne en av ramarna med en avförstoringarna på Pappa och hon blev jätteglad. Arvid fick i sig lite krubb och vid 19 tiden for vi hem och natta monstret och slängde ihop lite mat åt oss själva och mös ner i soffan med Hemmakvällgodis och filmen Unthikable, som var bra faktist.



Nu är gangsterkurt på dagis och leker av sig nån timme.
Peter är på möte och jag hade tänkt åka till Sandra men har ej fått nå svar.
Så då ska jag försöka sova lite så slipper jag lägga mig ikväll innan jag ska iväg och jobba.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0