Gälve

Igår em/kväll var Fia & Junia ut och hälsade på. Och så fick dom lite mat i magen också, Ugnsstekt Falukorv och potatismos. =P Av dom fick jag även den fina.








Idag har jag lämnat Arvid hos Farmor & Örjan och sedan spenderat ett par timmar med Therese i Gävle. Det blev lite shopping. Bla en Alla hjärtans dag present åt Peter. Vi brukar inte "fira" varandra men jag tycker han är värd en present nu.


Nu har jag städat och golven är nu torra så nu lär jag sätta fart för snart kommer mina jobbartjejer Nina, Evelina och Carina hit på lite mat. Trevligt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Meeen, tänk om peppe läser det här nu då? Då blir det ju ingen surprise ;)

2011-02-10 @ 18:18:29
Postat av: Fia

Jag tvivlar på att han läser, det brukar han aldrig göra =) Och om han läser så kanske han slipper ha dåligt samvete på måndag när han helt glömt vad det är för dag ;P

2011-02-10 @ 23:56:58
URL: http://fiaf86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0