Bukett

Igår tog jag och familjen och åkte till Badhuset för att få tankarna på annat och göra något roligt för Arvid. Han triveds som fisken i vattnet och åkte rutchkanan 1 miljongånger, även den stora gula åkte han med Peter. Så det var Pappa som regera mest hela tiden =) Efter badhus besöket åkte vi till Mamma med pizza för att mumsa i oss.

På kvällen skulle Mammas bästa vänner komma och kolla på Melodifestivalen, äta god mat och dricka vin. Jag blir så glad att Mamma mår bra och kan koppla av och tänka på sig själv också. Och jag vet att hon sörjer Pappa också där i mellan.

Idag har vi bara varit hemma. Carolin, Thelma och Lizette har varit här bra många timmar och vi har paratat en massa, fikat, ätit Gulachsoppa, gråtit, skrattat och gråtit igen. Och jag fick en otroligt fin blommbukett av Lizette med familj. Fick även ett jättegulligt kort och en nallebjörn av Carro på posten tidigare i veckan.





Om ett tag kommer Sandra ut och umgås. Trevligt trevligt!

I morgon kommer begravninsbyrån hem till Mamma =/ Det kommer att bli tufft.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0