Asiatisk tjejmiddag!

Idag efter jobbet var jag bara hem och vände i stort sätt innan jag åkte vidare till Sandviken för att hämta upp Therese & Angelica. Vi for hem till Erica där resten av tjejerna väntade.

Det var Ericas tur att ordna tjejmiddag. Asiatiskt fick hon på sin lapp och vi fick en jättegod Kycklingwok med paprika, vattenkastanjer osv med kokosmjölk, sambal, och ostron sås. Till det serverades det ris och cashewnötter. Efterrätten bestod av Äppelpaj med vanlijsås.
Tack och bock Erica för grymt god mat.


Vi lottade som vanligt vem som skulle få äran nästa gång och lotten föll på mig. Och temat blev Italienskt.
Så vi får se vad jag hittar på =)

Nu se dom sista minutrarna av Big Brother innan sängen väntar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0