Uttrycka mig!!

Måste bara uttrycka mig hur jag känner. Den där jäkla Köp & Sälj barnkläder och barntillbehör på fb får mig att kräkas ibland.

Folk lägger ut saker för 10 kr?!? Och är det en grej som dom vill ha 50 kr för så får dom ett erbjudande på 40, Näe då vill jag ha 45 osv. Hallå, vad är det för pengar och tjafsa om?! skänk sakerna till bättre behövande istället för och tjafsa om 10 kr. Och så fort nå råkar lägga en bild fel el dyl hugger dom "ansvariga" som spottkobror på dom.

Näe, bra tanke men det borde finnas en mer seriös gräns på hur och vad man får lägga ut.

Så känner jag och nu vet ni det ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahah, håller med!!!

2011-12-09 @ 11:23:34
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Sophy

Håller med dig!!!

Det är väldigt negativ stämning på den sidan tycker jag!!

2011-12-09 @ 13:54:32
URL: http://sophy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0