Lucia!

Jag gråter till Lucia på tv, det är så fint och jag vill också vara liten och gå luciatåg och sjunga en massa fina sånger. Men man har väl passerat bäst före datum på luciatåg ;)

Och på Arvids avdelning ska dom inte ha något tåg för att dom flesta är så små?!?! Ja jag orkar inte en skriva om det för jag blir så irriterad. Men hur som så blir det tomteluva på och så ska vi fika där på em.

Inte fick jag nån liten lucia idag heller, iofs är inte dan slut men jag får jobba på bra om jag ska lyckas klämma ut en bebis idag innan tolvslaget då jag inte har en ända känning. :)

Kommentarer
Postat av: sara

på max dagis har de en "samling" med ¨julsånger, som man får sitta o var amed på.. inget tåg :P o sen fika.. så nu har vi yss kommit hem typ :)

2011-12-13 @ 10:02:40
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0