Hemma!

Vi är hemma sen igår och det känns skönt. Mamma, Lena & Örjan, Ove & Marie var och hälsa på oss igår. Och idag har vi varit till Hörcentralen med Hjalmar och så passade vi på att handla lite på Maxi innan vi for hem igen.

Ikväll så har våran lilla skrutt inte varit på tipp topp humör. Inget har hjälpt och rösten har ljudit högt :) men nu har han äntligen lycktas somna bredvid mig här och jag hoppas han sover ett par timmar.

I morgon får vi lite besök igen, trevligt!!
Jag älskar främmande ;)


Min "gula" tjockisgubbe <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Men oj vilken sköning:) längtar tills jag träffar er :)

2011-12-19 @ 23:06:43
URL: http://Carolinolsson.blogspot.com
Postat av: Isabel

Stort grattis till er!

Guuuuud vilka goa kinder han har :)



Kram

2011-12-20 @ 10:30:53
URL: http://egobella.blogg.se/
Postat av: Marri

Hahah en liten lussekatt? Så var vår dotter oxå. Fast hon såg mer ut som "3 veckor på mallis" enligt barnläkaren. Och ja... så var det nog. Men det la sig efter några dagar såklart!

2011-12-20 @ 14:32:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0