Barneldig lördag!

Igår blev jag barnledig också, Farmorn vílle att jag skulle komma ut med Arvid till husvagnen. Och jag skulle ändå till Gävle så det blev en vända ut till Älvkarleby.

Jag hann därefter med ett besök på Erikshjälpen, där det inte fanns något alls som jag leta efter. Babyproffsen fick sig ett besök också. Lunchen intogs på Ikea med Therese & Ingrid. På kvällen tog vi oss en varsin pastarätt på Matkällan jag och Therese, grymt god. Sen åkte vi till Therese där kvällen avslutades med film med Mia, Sandra och Fia. Vi tittade på Scream 4, vi skrattade oss igenom den och det var ett måste att se bara för man sett dom andra.



Nu längtar jag efter min lillkille, men om nån timme är han hemma hos mig igen.
Det blir söndagsmys hela dan.



Finast! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0