Sista versen.

Våran dator sjunger på sista versen så det kan hända att det blir lite dåligt med inlägg här.
Vi lär ta och införskaffa oss en ny inom en snar framtid.

Jag har spenderat dagen i Furuvik med min familj, vi har haft en kanondag.

Har skickat iväg en beställning till Ellos nyss.

Skulle behöva klippa mig också, kanske lär klämma in det i morgon.
Nästa vecka börjar jag jobba igen och det är långa dagar mån-ons och sen på torsdagen drar vi iväg så jag hinner inte då.

Ett par nya glasögon lär införskaffas också, och nya linser.

Att-göra-listan kan göras längre...

Kommentarer
Postat av: Therese

"att-köpa-listan" lär ju knappast kunna göras nå längre ;)

2011-08-19 @ 23:47:51
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0