Lust och Ork?!!?!?

Det finns så mycket som behöver tas tag i här hemma, men vart är lusten och orken? =)

Peter drog iaf fram dammsugaren så jag rev ur sängarna snabbt så det blir rent och fräscht där uppe. Sen har jag ett hav av rena kläder som ska upp på övervåningen och sorteras och läggas till rätta osv.
Och vart är mitt linneskåp?! Jag behöver ett bums. Måste bli en vända till Erikshjälpen till veckan och hoppas jag hittar något som passar mig i smaken.

Rusten då?
Hyllan jag köpte till vardagsrummet ligger fortfarande i kartongerna...?!

Skärpning =P

Nu är det iaf soffmys som gäller med min fina son.
Han är galet trött men det är på tok för tidigt för att sova.
Lite krubb lär intas också.

Vi har även ätit lunch hos Mamma, och maten som blev kvar fick vi ta hem =)
Så man slapp laga mat idag, tack och bock för det.
Sen har vi varit till finaste Devin på 4 årskalas.

I morgon är det Thelmas kalas och barnkalas för Arvid hos Devin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0