Klippkort

Har faktist fått det på HC nu då jag kommit upp i frikortssumman.
Har inte lika ont i ryggen idag så det känns bra men snabbsänkan är ändå för hög och ett nytt besök hos farbror doktorn lär göras i morgon. Första gången doktorerna är så mån om en, han hade egetnligen ingen tid i morgon men ville inte att jag skulle gå till någon annan så han klämmer in mig på fm.
Så det blir ett nytt stick i fingret i morgon hos doktorn och sen slipper jag väl inte undan ett till stick hos BM för att kolla ett HB.



I morgon är min lediga dag och sen på torsdag och fredag blir det jobb igen.
Sen ledig till sön natt.


Avslutning på bilbingo ikväll också men Peter jobbar em så det skiter sig.

Kommentarer
Postat av: sara

jag kom på en sak idag.. har du fått nån sån där clas ohlson tidning? jag fick aldrig nå svar från dom när jag skrev era adrsser :/

2011-08-30 @ 13:42:16
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Elin

Åå stackars, krya på dig!

2011-08-30 @ 18:27:32
URL: http://thyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0