Brunett

En ny dator inhandlades igår så ni får dras med mig ett tag till ;)


Jag är brunett igen. Peter bjöd mig på klippning igår och sa att jag kunde färga håret om jag vela det också. Så jag fick 3 färger i håret, det mesta består av chokladbrun, en ljusare brun och ljusa slingor.
Det blev mörkare än vad jag tänkt men trivs i det väldigt bra ändå. Synd att man blir ännu blekare bara än vad man är annars =)
Frisyren är den samma fast något koratre bara.

Vad tråkigt och börja jobba igen men ändå skönt med lite rutiner igen.
Jobbar ju bara 4 dar sen har jag sem i 3 så det blir skönt, har man något att se fram emot.
Sen så lär planera smidas för hur,vart,när, min 25 års dag i Oktober ska firas.
Och sen får jag förmodligen gå hem den 17 Oktober.

Har aldrig längtat så mycket efter vintern och december som jag gör nu.
Kan inte riktigt förstå att vi ska ha en bebis igen, spännande kommer det bli iaf och otroligt mysigt, en julbebis. Påminn mig i början av nästa år att jag tyckte det skulle bli så mysigt när Arvid sätter sin mindre bra sida till och bebisen har kolik och Peter börjat jobba igen...åhh så mysigt det är då ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0