Allvar igen

Jag och Arvid har varit på kalas idag som sagt.
Tack snälla för att vi fick komma och för supergott fika. Barnen lekte kanon bra ihop och vi föräldrar surra som aldrig förr om både den ena och det andra och det är alltid lika trevligt.
Vi måste bli bättre på att ses.



Annars så sitter jag för mig själv nu och ska snart packa Arvids väska inför morgondagen. I morgon är det ju jobb och dagis som gäller.

Vi vörjar med en personalmöte och det känns ju bra så man kanske får veta vad som hänt dom senaste 5 veckorna.

Sängen kallar också, dock får jag krypa ner själv då Peter klev på sin nattvecka idag. Men jag har ju min fisunge i rummet brevid och krabaten i magen som brukar leva om en del så fort man ska sova så helt ensam är jag ju inte =D
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0