16 Oktober & UVI

Hade fått brev från FK när jag kom hem, jag är beviljad hel gravidpenning från den 16/10 så det känns skönt. Hade iofs redan ställt mig in på det men det är ändå skönt och få det bekräftat.

Jag hoppas verkligen att jag får må bra och kan jobba fram tills dess.
Idag är jag hemma från jobbet då jag har åkt på Uvi igen (3 gången denna graviditet) och det har gått långt upp i njurarna.
Så jag fick en akuttid hos doktorn i morse och jag hade även feber och förhöjd snabbsänka så han vela inte riktigt släppa hem mig med penicilin på en gång utan det blev ett par samtal till läkare i Gävle.
Jag slapp ett besök dit men måste in kl 8 i morgon igen för att ta nya prover.
Jag hoppas dom ser bättre ut nu när jag hinner få i mig ett par penicilintabletter.

Hur som så har jag grymt och i ryggen/njurarna...hoppas jag kan sova bättre inatt.
Natten som var har jag inte sovit nå sen 03.22.......och alvedon hjälper ju tusan inte heller!

Hoppas verkligen att jag slipper den här skiten effter det här, är ganska less på uvi nu. Ska även till barnmorskan nu på Onsdag så jag stannar hemma från jobbet i morgon också, sen är jag ledig på onsdag och hoppas jag kan återgå till jobbet på torsdag.

Nog om det för denna gång.
Jag och Arvid få lite besök snart iaf som lättar upp stämmningen.

Kommentarer
Postat av: Cicki

Så snällt! :)

2011-08-30 @ 10:09:25
URL: http://onepointforhonesty.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0