Vabba

Arvid blev förkyld förra veckan med det blev inge mer med det. Men i går började han få en jäkla dryg hosta, riktigt rosslig och slemmig. Jag får lust att hosta åt honom ibland när det bara rasslar i bröstet på honom. Och i morse 4.30 låg Arvid och prata för sig själv i sängen så jag gick och prata med honom och smekte honom över huvudet och kände då att han var kokhet. 39 grader visade tempen och dagen fick planeras om.

Peter jobbar natt så det var bara för mig att stanna hemma. Blir hemma i morgon också och håller tummarna att febern är borta då. Men han är rätt pigg ändå, febern är nere på 38 nu så det är ju bra.

Lär ta och anmäla på FK också. Nu ska jag laga lite mat åt Arvid, om han nu vill ha något.
Sen blir det en stödvila för hans del, vi sov mellan 7 och 8.30 så han kanske inte är så sugen på att sova.



Jag hoppas att dom ringer till Mamma idag att hennes "paket" har kommit idag, för det ska jag låna.
Jag återkommer om vad det är för något längre fram.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas han kryar på sig snabbt den lille. Kram på er

2011-04-04 @ 15:18:38
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Men stackarn va han är sjuk ofta :/ Krya på honom från oss :) kram

2011-04-04 @ 18:01:20
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0