Jordgubb & Rabarber

Jag har nu tänt ett ljus i mina armobrännare och lagt ner en bit med doft av Jordgubb & Raberber och det doftar underbart här i vardagsrummet, och det luktar väldigt mycket.


Annars har dagen varit bra, blev dock inget möte då personen jag skulle träffa var på semester. Men lunchat med Louise, träffat Mamma, Arvid har lekt med Junia och Devin och vi Mammor har surrat.

Och det bästa av allt är att när jag kommer hem så är det undanplockat och städat ( dammsuget iaf =D) Så det tackar jag min älskade sambo för.


Arvid sover och jag ska äta lite godis och titta på Criminal Minds och invänta storfiskarn.




Är det påsk ska det ätas ägg, så Dragé Egg, Mandelägg och Mini Marsipanägg är mina påskfavoriter ;P

Kommentarer
Postat av: Sara

ja o jag blir tokig när han promt ska ha gummistövlarna :D haha. fast man köper fina dyra skor skirker han efter sina stövlar :P

2011-04-21 @ 21:52:00
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0