Orkeslös

Idag har jag inte haft någon ork alls, det har inte hänt mycket. Iofs så har Arvid varit rätt gossugen så det har blivit soffan för det mesta.

Men efter jag nattat min fruktansvärt hostande lilla kille så tog jag mig en prommenad. En snabbgående sådan, till och med så jag bröjade svettas =) Iofs har jag jäkligt dålig kondis, men det ska det bli ändring på =)


Jag ska försöka och knåpa ihop en hel del scheman för sommarn, försöka klämma in alla datum det ska göra något eller något roligt händer. Ni kan väl hojta till om ni vet något, om någon ska ha något spektal av nå slag eller något liknande =)

Kommentarer
Postat av: Therese

4e Juni. 25års fest....Boka nu!

2011-04-05 @ 21:51:52
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0