"Mamma, Artit ont i örja"

Jo sjukstugan fortsätter.
Arvid vaknad 4 i morse och kunde inte somna om, han hade självklart feber och hostar som aldrig förr. Vi gick och la och med Peter sen när han kom hem och sov till en 9.15 och dp vaknar jag av Arvid som säger..."Mamma, Artit ont i örja, måste cin så gå bort"
Då får jag ju världens sämsta samvete för att jag inte hämtade ut penicilinet igår. Fast jag tycker doktorn skulle ha sagt att han skulle ha det från början.
Men har nu bett Farmor Lena om hon kunde hämta ut det åt oss och komma med det.


När Peter vaknar sen lär jag ta mig en vända till affärn, men det blir nog och handla lite här ute. Sen på sen em måste jag försöka få ett par timmars sömn innan jag ska iväg och jobba inatt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh stackars. Hoppas han piggnar på sig snabbt om han får penicillin. Kram kram

2011-04-08 @ 11:43:34
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0