Jotex

Jag råkade klicka hem 2 mattor till Arvids rum och en fågelbur från Jotex alldels nyss. Det blir så när man bara sitter här hemma, idag tycker jag själv att jag är alldeles frisk fast jag är fortfarande bra snorig, men det kan man vara länge. Och så var det 30% på en valfri vara + fri frakt hela helgen med erbjudande koden 111191
 


För övrigt så sov Arvid till 9 i morse, det tackar vi för. Fast han vaknade vid 4 inatt och var tjurig för då skulle han nämlingen gå upp. Och han somnade inte förns 21 igår?!?! Och lika så i förrgår tog de lång tid innan han somna så det är nog dags att säga adjö till middagsluren, så idag blir det inge sova efter maten.

Mamma kommer ut på eftermiddagen/kvällningen.

Kommentarer
Postat av: Therese

En fågelbur? Du är rolig du Fagerlund :)

2011-04-15 @ 21:22:36
URL: http://the
Postat av: Sandra

åh jag hade inte sett kommentaren om att jag skulle ringa efter...men ja nu vet du ju iaf hur det gick :)

2011-04-15 @ 21:53:31
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0