Hängig

Igår somnade Arvid runt 21 ?!?! Han totalvägrade sova före det. Och han fick en blöja bytt  när han normalt brukar lägga sig vid 19.30 tiden. Och i morse var det inte mkt pink, konstigt eftersom han både ätit och druckit bra för att vara sjuk. Och nu har han druckit 3 glas juice på en timme men inte en droppe i blöjan?!
Så jag hoppas att han kissar snart.
Hjärtat är också hängigare, febern högre och hostan är värre en värst.


Det blir mys i soffan hela dagen idag.
 Och så får jag bli hemma från jobbet i morgon med.
Sen är jag ändå ledig på torsdag och går på natthelgen på fredagen, men då är Peter hemma så då kan jag jobba iaf.


Nu ska vi titta på "Lotta flyttar hemmifrån"

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0